Роль поліграфічної продукції в абсолютно будь-який діяльності, навіть зовсім маленької компанії, важко переоцінити. З її допомогою Ви можете залучити нових клієнтів, привітати ділових партнерів, нагадати про себе та зробити інші необхідні дії, заплановані маркетинговою стратегією. Про що б не йшлося – про виготовлення рекламного буклету, візиток або інший поліграфії – рекламна агенція “Апельсин” завжди допоможе Вам із реалізацією задуманого!
Візитна картка (візитка) – традиційний носій контактної інформації про людину або організацію, обов’язковий атрибут сучасного ділового спілкування. Виготовляється з паперу, картону або пластику невеликого формату, з матовою або глянцевою ламінацією, або виборочний уф лак : 85х54 мм та 90х50 мм.
Різновид візиток:
Класичні (Розмір: 90×50мм)
Евровізиткі (Розмір: 85х55мм)
Подвійна візитка (Розмір: 184х92мм)
Квадровізиткі (піввізитки) (Розмір – 45х45мм)
Візитки з округленими кутами (Розмір: 90×50мм)
Візитки на дизайнерському картонi
Широкі технологічні можливості дозволяють виготовити візитки будь-якої складності: офсетний, цифровий та шовкотрафаретний друк, фольгування, тиснення, ламінація і багато іншого.
Календарі є одним з найбільш важливим рекламним продуктом.
Ми пропонуємо на Ваш вибір такі різновиди календарів як:
– квартальні календарі для офісу;
– індивідуальні настінні, настільні та перекидні;
– календарі будиночки;
– кишенькові календарі.
Завдяки високій кваліфікації наших дизайнерів, ми допоможемо розробити індивідуальний корпоративний календар, який стане не просто приємним сувеніром, але також буде хорошим джерелом мотивації і заохочення для ваших співробітників.
Одним з найбільш привабливих та простих способів привернути більшу аудиторію людей до події, товару чи послуги є флаєр. Це глянцевий і яскравий варіант класичної листівки, який має компактний розмір і містить максимум корисної інформації.
Рекламний флаєр представляе собою красиву картку, яка дає можливість:
– відвідати подію (якщо флаєр використовується як запрошення);
– отримати знижку (якщо флаєр використовується як купон на знижку);
– отримати подарунок (якщо флаєр використовується як квиток для розіграшу);
– познайомитися з новим товаром / послугою в рекламних цілях. Флаєр працює на стиль та імідж компанії, тому флаєр – це ще і друга візитна картка бренду / заходу.
Види флаєрів:
Єврофлаер (Розмір: 100х210 мм)
Мінібуклет (Розмір: 198х210 мм, одне згинання)
Євробуклет (Розмір: 210х297 мм, два згинання )
Найпростішим, ефективним і недорогим способом донести інформацію до споживача про товари, розпродажі, акції та спеціальні пропозиції є друк листівок.
Варіанти:
Листівка А6 (Розмір: 100х144 мм)
Листівка А5 (Розмір: 148х210 мм)
Листівка А4 (Розмір: 210х297 мм)
Використання плакатів – відмінний спосіб для залучення уваги. Плакатами прикрашають стіни офісів і кабінетів, барів і ресторанів, оформляють виставкові стенди. Плакати розміщують в торгових павільйонах, у місцях концентрування цільової аудиторії. Плакати можуть служити додатковим засобом для просування різних товарів і послуг. Крім того, плакати є неодмінним атрибутом рекламних і виборчих компаній.
Варіанти:
Плакати А3 (Розмір: 297х420 мм)
Плакати А2 (Розмір: 420х594 мм)
Плакати А1 (Розмір: 594х841 мм)
Плакати А0 (Розмір: 841х1189 мм)
Друкуємо наклейки, етикетки, стікери.
Найпростіший і економічний вид наклейок – на паперовій самоклейці. Більш практичні варіанти – полімерні водостійкі плівки, – Oracal, Ritrama. Наклейки, надруковані на цих матеріалах не бояться вологи, і їх сміливо можна клеїти на поверхні, які можуть потрапити під дощ або сніг (скло автомобілів, вітрини).