Корпоративный или «фирменный» стиль – набор словесных и визуальных констант, обеспечивающих единство восприятия товаров, услуг, информации и всего что связано с фирмой или торговой маркой.
Реклама на транспорті використовується для залучення уваги і виклику інтересу у потенційних клієнтів. При цьому, масове охоплення споживачів дозволяє доступно і якісно донести рекламну інформацію до кожного з них.
Чого, здавалося б, можна очікувати від простої упаковки, яка є, по суті, всього лише обгорткою для товару, речі? Але насправді коробки для упаковки відіграють велику…
Проведено роботи по оновленню логотипу в межах концепту (зокрема розробка нового имиджевого паттерну), та розробка елеметів фірмового стилю від візитівки до зовнішньої реклами.
Сяючі об’ємні написи – ефектний різновид зовнішньої реклами, частина атмосфери вечірнього міста. З чого складаються літери? Для виготовлення світлових об’ємних букв наша компанія використовує тільки…
Наша рекламна агенція виконала комплексне рекламне оформлення для колор-студії”Хамелеон”. Перед нами стояло завдання – дотримати стильову єдність у зовнішньому оформленні будівлі. Для рішення цієї задачи…
У зв’язку з оновленням фірмового стилю торгівельної марки “Добряна”, ми виконали брендування корпоративних транспортних засобів, розмістили рекламну інформацію на білбордах, виготовили POS матеріали для місць…
Ребрендинг для компанії “ПРОФТЕЛ” після 15 років з моменту заснування, зумовлено необхідністю показати серйозні зміни в менеджменті, маркетингу, та у зв’язку з розширенням послуг рітейлу і сервісу.